Δευτέρα 26 Οκτωβρίου 2009

Πήλιο, Οκτώβρης



10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Indian Summer in Pelion!

Vvslgs

Ανώνυμος είπε...

L'ete indien au mont des Centaures!

GTI-16V

Crazy Tourists είπε...

Θέλω κι εγώωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!

Τρελοτουρίστρια

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Αμ κι εγώ θέλω τουριστριάκι μο, κι εγώ θέλω! Αλλά έβρεχε, γμτ!
Καλά ο Vvslgs είναι γνωστός φαν της Πίνδου και τα άλλα βουνά τα ζνομπάρει.
Ο 16βάλβιδος ποιός είναι;
Και δεν είδα πόσες βαλβίδες είχε το μαύρο Golf...

ΠανωςΚ είπε...

Α, ώστε αυτός είναι ο κόκκινος Οχτώβρης; Φύλλα φθινοπώρου, πεσμένα, μελαγχολικά; Σνιφ.

Φαναρτζής είπε...

..........

dame31 είπε...

Και τι γκρινιάζεις που έβρεχε καλέ; Το ίδιο είναι να βρέχει στο Πήλιο και στην Πατησίων;

Απ' τη ζήλεια μου στα λέω, εγώ βρεχόμουν στην Πατησίων.

aKanonisti είπε...

Και εγώ ήμουν εκεί!!!!!!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
Ηταν-είναι μαγεία!!!!!

(και έβγαλα ένα σωρό φωτό με φύλλα!!!!)

Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

Fri είπε...

Τώρα πραγματικά ζήλεψα!

Καλή σου μέρα σκυλάκο :)

Giannis Kafatos είπε...

ααχ! πώς τα καταφερνω τα καλοκαιρια να το τρωω με το κουταλι και τωρα που τα χρώματα οργιάζουν να μη μπορώ να παω ούτε για λίγες ώρες!!!
τι ωραίες φωτο, να 'σαι καλα "σκύλε" μου, μού 'φτιαξες τη μερα
καλημερα