Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Ιέφθασιέεεεεεεεννννννν...


Είσαι κακόκεφος, πονάει το κεφάλι σου και δεν έχεις καθόλου όρεξη να δουλέψεις. Χτυπάει το εσωτερικό τηλέφωνο κι από την είσοδο σε ενημερώνουν ότι έφτασε ένα πακετάκι για την πάρτη του. Πακετάκι; Μα τόσα χρόνια σ' αυτό το γραφείο, ζήτημα είναι να έχεις λάβει 10 επιστολές όλες κι όλες. Πακετάκι ήταν, όμως. Με βολβούς για φύτεμα. Για να ξαναβλαστήσει κάτι μέσα μας και γύρω μας. Θενκς, γνωστή-άγνωστη φιληνάδα!

Κι ένα αντίδωρο, για να δεις τι σκυλίσια ζωή κάμνομεν...



EDIT: διαβάζω στο σημερ'νό «Έθνος» ότι η χτεσινή μέρα ήταν η πιο καταθλιπτική μέρα του χρόνου. Όχι για μένα!

26 σχόλια:

demetrat είπε...

να δεις όταν θα ξεβλαστρώσουν τί ωραία που θα είσαι.
(άκου καμμιά δεκαρία γράμματα!!!!!!!!! ντροπής πράμματα)
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Σήμερα μούστειλαν κι ένα βιβλίο! Μα πού με πήραν πρέφα;

Μπας και ξέρεις πώς τους φυτεύουν; Με τον κώλο κάτω και το κεφάλι πάνω ή όπως λάχει; Αν δεν απατώμαι, φτάνουν 10 πόντοι χώμα αποπάνω, ε; Και πόσους να βάλω σε μία μεγάλη (διάμετρο 60 εκατ, ύψος άλλο τόσο) γλάστρα;

ΠανωςΚ είπε...

Ντάξει, είσθε προκλητικά κωλόφαρδος! Και εξηγούμαι: Τόσα χρόνια στη δουλειά αυτή δεν έχω λάβει ΚΑΝΕΝΑ γράμμα... Σήμερα καθόμουν άκεφος, με πονοκέφαλο και χωρίς διαθεση να εργαστώ και χαζευα στα μπλογκζ, όταν ξαφνικά είδα το ποστ σας, κυρ Σκύλε, και εκνευρίστηκα! Οχι μόνο πήρατε βολβούς, αλλά πήρατε και το βιβλίο του Τουσέτ που είχε γράψει το υπέροχο "Το καλύτερο που μπορεί να συμβεί σε ένα κρουασάν"!
Η ζήλια μου, ποτάμι που ξεχύνεται, 504 χλμ βορειότερα...
Καλοφύτευτοι (οι βολβοί)!
Καλοδιάβαστο (το βιβλίο)!

demetrat είπε...

μα βλέπω (σικ)πως έχουν ήδη βλαστήσει.
ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΒΛΑΣΤΑΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΕΡΙΑ.
Και όσοι δεν έχουν,το χοντρο κατω και το στενο επάνω.Γκέγκε;
Από πάνω ισα ίσα να σκεπάζονται και η μυτουλα να προεξέχει.
Πως ειπατε;
Απ' ο,τι βλέπω(ξανασίκ)θα έχετε καμμιά 20αριά τουλίπες εκεί;
Σε τόσο τεράστια γλάστρα βαλτε τις όλες μαζί γιά νάχετε μεγάλο μπουκέ.
(τις τουλίπες εννοώ)
Πάνως;
βορειότερα;
πού πάει δηλαδή;

ΠανωςΚ είπε...

κατά διαόλου Δήμητρα, όπως όλα!

demetrat είπε...

γιατί καμάρι μου σε βλέπω μαυρισμένο;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

ΠάνωΚ: ζήλια-ψώρα! Μάλλον έμαθαν ότι είμαι γουρούνης και μου τόστειλαν! Οντως, το «Το καλύτερο [...] κρουασάν» ήτανε εξαίρετο!
Δήμητρατ: ευχαριστώ δια τας οδηγίας! Θα τους μοιράσω σε δύο γλάστρες για να πχιάσει τόπο. Α, μιάς και βλέπετε (sic) καλύτερα, μόνο τουλίπες είναι; Διότι έχει δύο μεγέθη βολβώνε...

demetrat είπε...

τώρα που το ξανακοιτάω (σικ)μέσα στο διχτάκι το κίτρινο βρίσκονται οι λεγόμενες τουλίπες.
Άν υπάρχουν και άλλοι βολβοί λίγο πιό άσπροι ,υποθέτω(σικ)πως θα είναι φρέζιες.Αυτές να τις βάλετε επίσης όλες μαζί και με τον ίδιο τρόπο.Όχι πολύ βαθειά.
Επίσης, να βάλετε τις γλάστρες κάπου που να μην αδειάζει κάνα λούκι μέσα, ούτε κάνα σούρωμα απ' τον αποπάνω.
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ο αποπάνω είμαι εγώ, Δήμητρατ. Στο κάτω μπαλκόνι θα τις φυτέψω! Κι από πότιζμα κάθε πότε; Να βάλω πχιατάκι κάτω από τη γλάστρα;

demetrat είπε...

μμμμμ, όχι καλύτερα να μη βάλεις γιατί θα σου σαπίσουν.
ποτισμα μόνο άν χρειάζεται.
Δέν έχει συνταγή.
Βάζεις δαχτυλάκι στο χώμα , κιάν είναι στεγνό ποτίζεις.
δ

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Δαχτυλάκι; Ποιό απ' όλα;
Καλά, καλά, μην βαράς!

demetrat είπε...

όποιο έχετε πιό ευαίσθητο .

ΠανωςΚ είπε...

Μαστρο Σκύλε, αμα βλέπετε κι εσείς τη δεξιά άκρη του βιντέου να χώνεται στο δεξί σάιντ μπαρ, όπως κι εγώ, επεμβείτε στην χουτουμουλού του βιντέου, γράφοντας μικρότερα νούμερα απ' αυτά που γράφονται, αν πχ είναι 344 και 445 (δυο φορές αναγράφονται, μία στην αρχή μία στο τέλος του κώδικα) κάντο πχ 280 και 350 (και στην αρχή και στο τέλος του κώδικα).
Αν πάλι μόνο εγώ το βλεπω το βίντεο υπερβολικά μεγάλο σε μέγεθος, αγνόησε αυτό το σχόλιο...

demetrat είπε...

εγώ πάλι που δέν κατάλαβα γρι τι λέει ο Πάνως, πολύ το εκτίμησα.
Αν και νόμισα στην αρχη πως δανείσατε τον Τρόμπα γιά τις ανάγκες της ταινίας.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Είναι το διαφημιστικό μιας ταινίας με τίτλο «Marley and Me» και υπότιτλο «Ο χειρότερος σκύλος του κόσμου»...
Πφφφφφ... χολυγουντιές!
ΥΓ ΠανωΚάτε μ', δεν τολμώ να παρέμβω και να μικρύνω το βίδεο. Εντάξει, δεν καλύπτει και τίποτις τρομερό· μόνο το λίνκι για το βλογκ σου!

Fri είπε...

Χαιρετίζω την παρέα που έχει πιάσει ωραία συζήτηση για άνθη:)

Να προτείνω και εγώ κάτι για φύτεμα? Μου το έχουν πει οι γιαγιάδες και η μικρή μου εμπειρία με τα λουλούδια μού το έχει επιβεβαιώσει...
Είναι καλύτερο να φυτέψεις τους βολβούς σου όταν γεμίζει το φεγγάρι και όχι όταν είναι στη χάση του. Δεν ξέρω πως και γιατί, αλλά το άτιμο επηρεάζει την ανάπτυξη τους! Και είμαι και επισήμονας άνθρωπος τρομάρα μου:)

Κάποιες λίγες και περιεκτικές πληροφορίες για τα άνθη και τις ανάγκες του κοίτα και εδώ: http://www.kathimerini.gr/4Dcgi/4dcgi/_w_articles_kathcommon_8_09/04/2005_1283942

Χαιρετισμούς!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλώστηνε, την πέρδικα!
Ναι, τόχω ακούσει κι εγώ. Αλλά με το φεγγάρι μπερδεύουμαι. Δλδ, πότε είναι η χάση; Πέφτει στο επόμενο Σ/Κ που θα γίνουνε τα φυτέματα;
Πάω στο λινκι να μορφωθώ!
Εννοείται ότι θα υπάρξει ενημέρωση επί της προοδου!

ΠανωςΚ είπε...

Ο τολμών τελικά νικά. Εγώ μόνο αυτό έχω να πω.

Ioannis Skordopoutsoglou είπε...

Άμα είναι ρε Πάνε να σε στείλω λουλούδια στη δουλειά. Πρώτων δε θα χρειαστεί να φυτέψεις τίποτα και να αναρωτιέσαι όπως κάνει ο Αξιαγάπητος ΣτΒΚ.
Θα γίνω επίσης λίγο σεξιστής εριστικός και προκλητικός (μου αρέσει άλλωστε χιχι) αλλά αυτό με το δακτυλάκι και αν είναι στεγνό θέλει πότισμα πολύ με άρεζε (χιχιχι).
δ we love you!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Στείλτου, ρε Σκορδοπέογλε, μια μεγάλη γλάστρα στη δουλειά (να τσοντάρω κι εγώ!) με ένα φιλάκι κατακόκκινο σε μία καρτούλα. Τονε φαντάζομαι να μπαίνει στο λεφωρείο, αγκαλιά με το γλαστρόνι, για να το πάει σπίτι...

ΠανωςΚ είπε...

Ρε αμα είναι να τσοντάρατε όλοι μαζί, δεν μου στέλνετε κάνα τσεκ, γιατί ακόμη δεν έπεσε ο μισθός;

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ωχ; Δεν έπεσε; Ααααααααααααααα, δεν πάμε καλά, πέστους!

demetrat είπε...

ΙΟΑΝΝΙΣ άι λάβ γιού του.
άμαν ήξερα πως θα γίνει τόσος πόνος, Πάνω μας, θα σε έστελνα και σένα πασάκαμου.

Fri είπε...

Καλημέρα και πάλι:)
Τσέκαρα τη σελήνη και οφείλω να σε ενημερώσω πως αυτές τις μέρες το φεγγάρι αδειάζει. Νέο φεγγάρι σου λέει από τις 26.01 (http://astrology.otenet.gr/FaseisSelinis.asp). Μπορουν ως τότε να περιμένουν οι βολβοί σου?

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Να τους ρωτήσω...

Fri είπε...

Για ρώτα και κράτα με ενήμερη :D:D