Κυριακή 15 Απριλίου 2007

Μια Κυριακή στην παραλία, I


Εδώ!.

13 σχόλια:

o kairos είπε...

Για μια Δευτερα να τη χαζευεις

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Άσε, άσε, καιρέ μ'! Και πού μυαλό για δουλειά...

Kwlogria είπε...

Μύρισε θάλασσα γαμώ την κοινωνία μου...!!!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Να σε 'χα εκεί, κωλόγραια, να κάμναμε αμμόλουτρα για τα αρθριτικά μας και μπιρόλουτρα για τον Αλτσχάιμερ, και θα λεγες: «Πω, ρε πούστη, μια θάλασσα»!

Ανώνυμος είπε...

Στην επικεφαλίδα
Γράφεις τη σειρά σαν τον "πόλεμο των άστρων"!!
Πρώτα αρχίζεις από το 4 και μετά πας στο 1!

Μύρησε καλοκαίρι και στο γνωστό e-λημέρι δεν έχει και πολλά. Κάτι βέβαια σχολίασα

Άσπρος Λύκος

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε βρε σκυλάκο μου; Μύρισε καλοκαίρι και κατεβήκαμε παραλίας και ξεχάσαμε τις Βάλιες και τις Κάλντες;

"Το Πάθος για την αμμουδιά
Είναι δυνατότερο απ' όλα τα βουνά!"

Μπα, υπερβάλλω. Είμαι σίγουρος ότι τη στιγμή που οι περισσότεροι από μας θα πλατσουρίζουμε στα κύματα (ή στις μπύρες) εδώ θα αναρτούνται φωτογραφίες και αναπολήσεις από... χιονισμένες βουνοκορφές. Και θα ναι μια ανάσα.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Καλάααα, Στιλ_Ιλλ_Σουνγκ! Με δουλεύεις κι από πάνω! Με είδες που σε ψάχνω και κάνεις τον δικαιολογημένως απόντα ή κωλυόμμενο λόγω αναρρωτηρίου.
Έμαθα, όμως, σήμερα ότι φέτος έχω 36 εργάσιμες άδεια (μετράνε και οι περσινές που μου 'φάγανε...). Οπότε το θέρος, μην τον είδατε τον κοπρόσκυλα!

An-Lu είπε...

Θεέ μου..τι μπλε ξοδεύεις για να μην σε βλέπουμε!
(από τον Ελύτη)...

dimitris-r είπε...

36 εργάσιμες δηλαδή κοντά ενάμισυ μήνα για να μην πω παραπάνω.
Χμ, δεν είναι κι άσχημα να σου χρωστάνε τελικά. Φτάνει να σου τις δίνουν κάποτε.
Καλοφάγωτες!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Aχ, Αν-Lu; κι άμα είναι άδεια η παραλία, φαίνεται ακόμα περ'σότερο το μπλέ.

Δημήτριε: μωρέ θα τις πάρω κι ας κοπανιούνται κάτω!

kyrallina είπε...

Ωραιότατη Κυριακή στην παραλία!

Kwlogria είπε...

Μόνο μια φορά θα έλεγα "πω ρε πούστη μια θάλασσα;" Συνέχεια θα το έλεγα! Ακόμα κι όταν θα με είχες βουτήξει στο νερό και θα έπνιγες θα συνέχιζα να το λέω με μπουρμπουλίθρες!!!! Ααααααααααααχχχχ!!!!!!!

μαριάννα είπε...

αααααχ! Τι παραλιάρα είναι αυτή; Άπαιχτη! ΚΑΙ άσπρο ΚΑΙ βότσαλο! Ο απόλυτος συνδυασμός της απόλυτης ομορφιάς σε κοντράστ με το απόλυτο μπλε του απόλυτου Αιγαίου μιας απόλυτης Ελλαδάρας! Μου την έδωσε τώρα και θα πάω για καφέ στη λίμνη να κλάψω για όσα μου λείπουν... ;)