Τρίτη 17 Απριλίου 2007

Ενθύμιον Φολεγάνδρου, θέρος 1996, part III





16 σχόλια:

Kwlogria είπε...

Ρε συ, τι ωραία!!!! Λες και είναι φωτογραφίες από άλλο πλανήτη!!!! Τι μαλάκες είμαστε Χριστέ μου!! Τι ωραία μέρη έχουμε και δεν τα εκτιμούμε, δεν τα ξέρουμε, δεν νοιαζόμαστε γι'αυτά! Να! (μούτζα).

Φιλάκια!! Τέλειες φωτό!!!!!

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ρε, γραία, μη βιάζεσαι! Στο part III είμαστε ακόμη!

ΥΓ Δεν έχεις πάει Φολέ, ε;

Ανώνυμος είπε...

Είναι τόσο όμορφη η Φολέγανδρος;! Εκπληκτικές φωτό!Τα parts τα πας αντίστροφα;;Δε βρίσκω το I και το II!Anyway, έγινα fan έτσι κι αλλιώς,θα τα δω! ;)

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Η ... Φολέγανδρος; Και ομορφότερη! Το Part II θα μπει αύριο και το Part I με το επεξηγηματικό κείμενο για τα κάλλη της «Φολεγάνδρου» μεθαύριο.
Έτσι για να πσήσω το πσάρι στα χείλη. Λιγάκι...

Kwlogria είπε...

όχι δεν έχω πάει. με έχουν φάει οι ευρώπες μη χέσω!

ΠανωςΚ είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΠανωςΚ είπε...

Μου έριξες φόλα Φολεγανδρική Σκύλε και την πάτησα ο δόλιος!

o kairos είπε...

Ρε απατεωνα,πουλας Θιβετ για Φολεγανδρο εις αδολους νεανιδες;:)))

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Εκεί που λέει «This post has been removed by the author», ο ΠάνωςΚ. είχε γράψει «Εγώ πιστεύω ότι αυτή ΔΕΝ είναι η Φολέγανδρος! Ο Σκύλος μας κάνει πλάκα, μας δουλεύει κανονικά, όπως οι αμερικανοσοβιετικοί μας δουλεύανε με τα ταξίδια στο διάστημα.» Τώρα ποιός author το ΄σβησε, το βλόγσποτ και η ψυχή του!

Καιρέ, εγώ δεν είπα «Όψεις Φολεγάνδρου», είπα «Ενθύμιον Φολεγάνδρου»...

ΠανωςΚ είπε...

Ποιος author το έσβησε; O Νταν Μπράουν! Υπέκλεψε τους ΝταΠάνως Κωδικούς μου.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ποιός Νταν, ο ΓειαχαραΝτάν! Τον δικό μου κωδικό υπέκλεψε. Αλλά χου φακς χιμ, ένιγουέι...

Ανώνυμος είπε...

τί λε ρε πιδι μ,
κλέβουν και τς κωδικοί τ'αποτέτχ;
Ζούγκλα κατάντησάμι. Παλιά έκλιβάμι μόν' προβατίνις.

Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα είπε...

Ναι, τα κατσικομούλαρα!

Kapetanios είπε...

Δεν λέω τίποτα.
Θα τα πούμε στο αγελαδοκούρεμα ( κοντά είναι)

mario είπε...

Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω μπερδευτεί λιγάκι με τις φοτο σου αυτή τη φορά αλλά οκ..
υποθέτω θα βγάλω άκρη όταν ολοκληρωθεί.
Όσο για το σχόλιο που σβήστηκε... ο ίδιος που το έγραψε άλλαξε γνώμη.. νομίζω
Καλές συνέχειες

Ανώνυμος είπε...

Βρε σκυλάκο, είσαι σκύλαρος τελικά!
Βρε, τις χιονισμένες βουνοκορφές τις πρόβλεψα/παρήγγειλα για το κατακαλόκαιρο, όταν θα μαστε ούλοι στας παραλίας.
Και συ μας τις προσφέρεις από τώρα!

Είσαι στραβόσκυλο, γι' αυτό και σ' αγαπάω (και όχι επειδή μου θυμίζεις τη μάνα μου...)